TV 2 Sumo med reality-satsing

15.11.2017 - TVNYTT.NO - Kyrre Dahl ---- Følg oss på Twitter og Facebook

TV 2 Sumo har gjennom flere år opplevd stor suksess med innhold som «Bloggerne» og «Vendela + Petter», i kombinasjon med globale fenomener som «Keeping Up With The Kardashians» og «Life of Kylie». Nå tar TV 2 Sumos reality-satsing et kvantesprang gjennom det nylig inngåtte samarbeidet med NBCUniversal om lanseringen av serier fra reality-tjenesten hayu.

- Vi opplever en ubegrenset appetitt på denne typen innhold blant våre abonnenter, og ikke minst verdsetter de friheten til selv å kunne velge hvor og når de vil konsumere det. Lanseringen av innholdet fra hayu er en respons på denne etterspørselen, sier Christian Birkeland, direktør i TV 2 Sumo.

Annonse

- Vi kan nå tilby hele 750 timer med det beste og ferskeste av internasjonal reality. I tillegg til «Keeping Up With The Kardashians» og «Life of Kylie», kan kundene våre fra nå av også følge serier som «The Real Housewives», «Rich Kids of Beverly Hills», «Million Dollar Listing New York», «Vanderpump Rules» og «Bad Girls Club». I kombinasjon med en forsterket satsing på egenproduksjoner, gjør dette TV 2 Sumo til det klare førstevalget for norske realityfans, sier Christian Birkeland.

TV 2 Sumo-sjef Christian Birkeland forteller at reality er et viktig satsingsområde i tiden fremover. - Vi følger kontinuerlig med på hva som treffer av reality-serier i internasjonale markeder, slik at vi kan være tidlig ute med å sikre oss det innholdet som folk snakker om og ser på. Vi skal være først med det beste innholdet, enten det er innhold fra Norge eller fra resten av verden, sier Christian Birkeland.

Mer om TV2 Kilde og Foto: TV2

Si gjerne din mening på vår Facebook-side

Annonse


Annonse