Annonse
04.01.2022 - TVNYTT.NO - Kyrre Dahl - Mer om TVNorge/Discovery
Avtalen innebærer at kanalen National Geographic legges til Discovery sin innholdsrike portefølje, som inkluderer TVNorge, MAX, FEM, VOX, Discovery Channel, ID – Investigation Discovery, TLC, Travel Channel, Food Network, Animal Planet, Eurosport 1 og Eurosport Norge. National Geographic legges også til Discoverys kommersielle portefølje i Sverige og Danmark, går det fram av en pressemelding.
– Det er med stor glede vi kan legge National Geographic til vår kommersielle portefølje, sammen med sterke merkevarer som TVNorge, Eurosport Norge og Discovery Channel. National Geographic komplimenterer porteføljen godt både når det gjelder innhold og dekning, og vi er glade for å kunne tilby våre annonsører over hele Norden enda mer verdi for kampanjene deres, sier Morten Dovland, kommersiell direktør i Discovery Networks Norge.
– Vi er glade for å samarbeide med Discovery Networks, som har en sterk merittliste og en innovativ tilnærming til det å forbedre målretting og effektivitet av TV-reklame. Den 133 år gamle National Geographic-merkevaren utvikler seg kontinuerlig på tvers av alle plattformer, og å legge til kvalitetsinnholdet fra National Geographic-kanalen til den allerede omfattende Discovery Networks-porteføljen føles helt riktig. Vi gleder oss til å begynne å jobbe med de talentfulle salgsteamene deres i Norge, Danmark og Sverige, sier Hans van Rijn, SVP og Country Manager, The Walt Disney Company Nordic & Baltic.
Samarbeidet trer i kraft i løpet av 2022.
Annonse